dimecres, 9 de maig del 2007

VISITA MUSEU ARQUEOLÒGIC

L'anada amb tren ens ho vam passar molt bé, jo anava assegut al costat d’una noia, no ens vam dir res, però parlava amb Edgar, Roger, Laura N, Joan Lluís, Joan Llosa, Gemma Josep V i Josep N. Jo portava xiclets i Irene portava xuxeries. A meitat camí el tren és va quedar sense tensió, i vam començar a esmorzar, quan vam acabar d’esmorzar vam baixar del tren a prendre una mica l’aire, quan vam tornar a pujar al tren ja hi havia tensió, vam continuar el viatge.
A la tornada vam descobrir que els seients del tren és giraven i Hector és va tenir que quedar dret una estona, també hi havia un home que va pujar amb la bicicleta.
El museu va ser una passada. De principi una noia ens va donar uns llibrets i havíemde descobrir el personatge que ens guiava pel recorregut pel museu. Vam veure des de monedes fins a la primera nina articulada , passant per escultures, mosaics , àmfores i joguines de molts anys endarrere. Al final vam descobrir el nostre personatge i ens vam disfressar d’ell i després ens vam poder comprar un record . Va ser molt bonic i vam xalar moltíssim. Vam dinar prop de la platja on hi havia uns gronxadors. Quan vam acabar de dinar vam anar a la rambla de Tarragona a menjar-nos un gelat i ens el van pagar els mestres, després vam jugar a prendre les gorres i a caçar. Tot seguit vam pujar al tren de tornada cap a casa. El tren estava molt ple. I ens vam trobar a la filla de la mestra Rosa.
I quan vam arribar a l’estació les mares ens van portar a la plaça del poble, vam xalar moltíssim.